【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

盧海鵬入養和通波仔 古天樂埋單找數

發佈時間: 2019/01/04

 

邊個話娛圈人情紙咁薄?最起碼你喺古天樂身上會看見人間有情,多年來古仔在內地已興建超過一百間希望學校,如今更擔任演藝人協會會長,致力為藝人謀福祉,而古會長真係坐言起行架,近日資深傳媒人汪曼玲就喺微博透露,原來去年尾鵬哥盧海鵬入醫院做通波仔手術,成廿幾萬手術費都係古仔先埋單。汪曼玲寫道:「他(鵬哥)本來還不想入院通波仔,拖了一個多月,拼命做運動睇下自己有冇唔舒服。後來古天樂、杜琪峯約他吃飯,不斷勸他入院,並説錢方面不用考慮。他住養和6人房埋單廿幾萬,古天樂先埋單,後來鵬哥搞保險賠償。」汪姐仲話從呢件事睇得出咩嘢叫人間有情。

古仔好人成咁,難怪佢奪得「叱咤我最喜愛的男歌手」後,成班老友人薛凱琪、余安安、王君馨同阮兆祥等都為佢搞慶功宴,仲訂製咗個寫住「MR. KOO,CONGRATULATIONS」嘅蛋糕賀古仔啦!

{{hket:inline-image name="da.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="ggg.jpg"}}{{/hket:inline-image}}